Ofte Stilte Spørsmål

Hos Greenphones er vi veldig fokuserte på å gi våre kunder den hjelpen de trenger.

Vi har åpent fra 08:30 til 16:00 mandag til fredag. I løpet av våre åpningstider kan du nå oss med live chat på vårt nettsted, Facebook Messenger, e-post (kundeservice@greenphones.no) eller telefon 3716 2000.

Utenom våre vanlige åpningstider vil vi svare på alle spørsmål knyttet til kjøp eller bestillinger innen 48 timer.

På nettbutikken kan du betale med Bankkort, Vipps, Paypal eller Klarna. Med Klarna har du to måter å betale senere på.

Klarna. Få først. Betal senere.
Du får faktura på e-post med 30 dagers forfall. 

Klarna. Del opp.
Du kan velge mellom fast månedlig beløp eller fleksibel nedbetaling.

Etter å ha klikket på «Fullfør bestilling», blir du omdirigert til Klarna for å trygt fullføre kjøpet.

Du mottar ordrebekreftelse på e-post etter bestillingen er fullført. Kvittering eller faktura sendes på e-post når varene er sendt fra vårt lager.

LEVERING

Alle bestillinger som gjøres før kl. 13.00 blir vanligvis levert til posten samme dag dersom produktet er på lager. Leveringstid er normalt sett 2-4 arbeidsdager.

Bestillinger sendes med Bring.

Vi leverer kun til adresser på fastlandsnorge.

HENTING I BUTIKK

Ved henting i butikk holdes bestillingen av i én uke og kan hentes i butikkens åpningstider.

ÅPENT KJØP

Etter at varen har blitt levert, har man 30 dagers åpent kjøp hvor man kan velge å returnere varen.  

RETUR

Alle bestillinger kan returneres kostnadsfritt. Ved retur må du ta kontakt med kundeservice og forklar at du ønsker å returnere. Vi sender deg lappen som skal limes på pakken, deretter leveres den til ditt postkontor.

Reklamasjons- og angrerett fungerer på akkurat samme måte som ved kjøp av en helt ny mobiltelefon. Les våre vilkår. I tillegg til de lovfestede rettighetene gir vi deg ett (1) års garanti på våre C produkter og to (2) års garanti på våre A og B produkter, som utover reklamasjonsretten gir deg ekstra trygghet. Alle reparasjoner har 1 års garanti.

Vi tilbyr forskjellige former for reparasjon:

1. Skjerm- eller batteribytte
2. Generell feilsøking av både programvare- og maskinvareproblemer.

Det er tre enkle steg for å selge mobilen til oss. (1) Registrering, (2) Innsending og (3) Penger på konto.

Du kan få en estimert verdi på din mobiltelefon ved å fullføre registrering.

Les mer her.

Våre mobiltelefoner og nettbrett er gradert A, B eller C. 

Slik fungerer dette: 

A-Grade: Meget pent brukte mobiler, med minimalt slitasje (2 ÅRS GARANTI)

B-Grade: Pent brukt, normal slitasje. (2 ÅRS GARANTI)

C-Grade: Større riper/skrap/mindre bulker (1 ÅRS GARANTI)

Merk - Vi har noen ganger nye telefoner på svært attraktive priser.

ALLE mobiler og nettbrett blir testet teknisk og kvalitet sikret. 

FORSIKRING

Beskytt telefonen din mot skader og tyveri. Vi samarbeider med Tillit Forsikring (tillit.no) for å tilby en smart, enkel og rimelig mobilforsikring. Når du mottar telefon fra oss, følger det med en kode som gir deg første måned gratis.

PRIS

Prisen for forsikringen bestemmes ut i fra telefonmodell og dekning. Når du laster ned appen får du se tilbudet som gjelder din telefon.

EGENANDEL

Tillit har markedets laveste egenandel, gitt at du ikke skader telefonen din. Prisen du betaler for skade synker for hver skadefrie dag og bestemmes ut i fra andelen av verkstedenes priser for reparasjon, eventuelt andelen av prisen for å erstatte telefonen.