Ofte Stilte Spørsmål
Hos Greenphones er vi veldig fokuserte på å gi våre kunder den hjelpen de trenger.
Vi har åpent fra 08:30 til 16:00 mandag til fredag. I løpet av våre åpningstider kan du nå oss med live chat på vårt nettsted, Facebook Messenger, e-post (kundeservice@greenphones.no) eller telefon 3716 2000.
Utenom våre vanlige åpningstider vil vi svare på alle spørsmål knyttet til kjøp eller bestillinger innen 48 timer.
På nettbutikken kan du betale med Bankkort, Vipps, Paypal eller Klarna. Med Klarna har du to måter å betale senere på.
Klarna. Få først. Betal senere.
Du får faktura på e-post med 30 dagers forfall.
Klarna. Del opp.
Du kan velge mellom fast månedlig beløp eller fleksibel nedbetaling.
Etter å ha klikket på «Fullfør bestilling», blir du omdirigert til Klarna for å trygt fullføre kjøpet.
Du mottar ordrebekreftelse på e-post etter bestillingen er fullført. Kvittering eller faktura sendes på e-post når varene er sendt fra vårt lager.
LEVERING
Alle bestillinger som gjøres før kl. 13.00 blir vanligvis levert til posten samme dag dersom produktet er på lager. Leveringstid er normalt sett 2-4 arbeidsdager.
Bestillinger sendes med Bring.
Vi leverer kun til adresser på fastlandsnorge.
HENTING I BUTIKK
Ved henting i butikk holdes bestillingen av i én uke og kan hentes i butikkens åpningstider.
ÅPENT KJØP
Etter at varen har blitt levert, har man 30 dagers åpent kjøp hvor man kan velge å returnere varen.
RETUR
Alle bestillinger kan returneres kostnadsfritt. Ved retur må du ta kontakt med kundeservice og forklar at du ønsker å returnere. Vi sender deg lappen som skal limes på pakken, deretter leveres den til ditt postkontor.
Reklamasjons- og angrerett fungerer på akkurat samme måte som ved kjøp av en helt ny mobiltelefon. Les våre vilkår. I tillegg til de lovfestede rettighetene gir vi deg ett (1) års garanti på våre C produkter og to (2) års garanti på våre A og B produkter, som utover reklamasjonsretten gir deg ekstra trygghet. Alle reparasjoner har 1 års garanti.
Vi tilbyr forskjellige former for reparasjon:
1. Skjerm- eller batteribytte
2. Generell feilsøking av både programvare- og maskinvareproblemer.
Det er tre enkle steg for å selge mobilen til oss. (1) Registrering, (2) Innsending og (3) Penger på konto.
Du kan få en estimert verdi på din mobiltelefon ved å fullføre registrering.
Les bloggen vår om gradering!
Premium = Så godt som ny!
• Topp model som er helt strøken/feilfri
• Ingen synlig bruksmerker.
• Batteriet har mer enn 90% av original kapasitet.
• 2 års garanti
Grade A = Nesten ikke brukt!
• Ingen merkbar forskjell fra helt ny mobil.
• Skjermen er som ny.
• Svært lite eller ingen bruksmerker.
• Batteriet har mer enn 85% av original kapasitet.
• 2 års garanti
Grade B = Pent brukt
• Normal slitasje, men uten skader.
• Skjermen har normal slitasje og ingen store riper.
• Ingen bulker eller hakk, men enkelte merker eller små riper på baksiden.
• Batteriet har minst 85% av original kapasitet.
• 2 års garanti
Grade C = Slitasje, men helt brukbar.
• Skjermen kan ha riper, men ingen sprekker.
• Rammen har større riper og kanskje bulker.
• Batteriet har mer enn 85% av original kapasitet, men har 100% funksjonalitet.
• 2 års garanti
--
Alle mobiler har bestått vår kvalitetskontroll, men graden av fysisk slitasje kan variere fra (A) nesten ingen til (C) noen synlige merker. Eventuell slitasje kan skjules med et nytt deksel.
Er du usikker på Grade/Tilstand?
Med åpent kjøp kan du undersøke varen hjemme og returnere hvis du ombestemmer deg